DinLejeMægler

Ejendomsadministration

Ejendomsadministration med Din Lejemægler

    Sådan fungerer vores koncept

    1. Gennemgang af behov og portefølje

     

    2. Opstart af samarbejde
    3. Løbende administration

    Ejendomsadministration af boligudlejningsejendomme og andelsforeninger

    Hos Din Lejemægler hjælper vi både små og store ejendomsinvestorer og andelsforeninger med at udleje og administerer deres ejendomme. Vi arbejder lokalt og har fokus på at give både lejer og udlejer en god oplevelse. Vi forsøger at gør ejendomsadministration anderledes og benytter blandt andet forskellige it-systemer, som gør at du vil kunne følge med i arbejdet og hente data 24/7.

    Typiske opgaver i ejendomsadministration

    Vi skræddersyer vores løsninger til alle kunder således de får deres behov dækket. Det betyder også at vi ikke har en standard-løsning, som alle kunder skal passe til.

    Typiske opgaver vi varetager under ejendomsadministration er:

    • Opkrævninger, varslinger og reguleringer
    • Forbrugsregnskaber
    • Bogføring og regnskab
    • Kontakt med beboer
    • Opbevaring af dokumenter
    • Udlejning af lejemål inkl. lejekontrakt og ind- og udflytningssyn

    Vil du høre mere om mulighederne ved brug af Din Lejemægler, så udfyld ovenstående kontaktformular eller kontakt vores udlejningschef, Esben Lind-Nielsen, på el@dinlejemaegler.dk eller +45 25 27 03 99.

    Vi samarbejder blandt andet med