FAQ
Lejer
Pris for lejer
For dig som lejer er prisen for vores service fuldstændig gratis. Du betaler først, når du har fundet din drømmebolig. Her er der tale om et depositum samt en måneds forudbetalt husleje. Alt dette vil fremgå af den færdigudarbejdede lejekontrakt, du som lejer modtager fra udlejer. Vi står selvfølgelig til rådighed gennem hele processen, hvis der skulle opstå tvivlsspørgsmål.
Er husdyr tilladt?
Som udgangspunkt vil det fremgå af beskrivelsen af de enkelte lejemål, hvorvidt husdyr er tilladt eller ej. Har du som lejer et brændende ønske om at få et husdyr med i et lejemål, hvor det ikke er tilladt, vil vi forsøge at gå i dialog med udlejer – men vi kan ikke love noget.
Hvem henvender jeg mig til efter indflytning?
Efter vi har formidlet kontakten mellem dig og udlejer, er vores opgave som udgangspunkt færdig. Hvis der opstår problematikker med lejemålet, skal du derfor henvende dig til udlejer eller udlejers administrationsselskab. Kontaktoplysninger på disse fremgår af lejekontrakten.
Hvordan betaler jeg mit indskud og husleje?
I den fremsendte lejekontrakt oplyses et kontonummer og reg. nummer til udlejer eller et administrationsselskab. Depositum og den fremtidige husleje indbetales hertil.
Udlejer
Pris for udlejning
Som udlejer betaler du for, at vi markedsfører og håndterer al kontakt med potentielle lejere. Som udgangspunkt er vores pris første måneds husleje (inkl. moms). Det svarer derfor til omkring 80% af første måneds husleje, du som udlejer betaler for vores service. Ønsker du vores fulde service, hvor vi også varetager al løbende administration, rengøring og vedligeholdelse, bliver honoraret bestemt ud fra antal lejemål og opgavens omfang.
Pris for projektbyggeri
Som udgangspunkt er vores pris den samme som for andre udlejere, altså at kunden betaler første måneds husleje (inkl. moms). Det svarer derfor til omkring 80% af første måneds husleje, du som udlejer betaler for vores service. Kommer du med et stort projektbyggeri med mange lejemål, vil vi gå i dialog med jer omkring en pris, der matcher opgavens type og omfang.
Varetager I kun førstegangs udlejning, eller varetager I også løbende administration?
Hos os er vores primære service førstegangs udlejning, hvor vi står for alt markedsføring og kontakt til lejere. Vi kan dog også tilbyde vores kunder en fuld servicepakke, der omfatter fuld administration (udfærdigelse af lejekontrakt, leje og forbrugsopkrævning, vedligeholdelse, viceværtservice, rengøring, etc.). Honoraret for dette afhænger af opgavens type og omfang.